Colibri Banner02

Profilul Companiei

Sistemul Colibri este lider de piata incontestabil pe segmentul care cuprinde servicii si sisteme pentru copertarea si protejarea cartilor.
Principalele domenii de aplicabilitate a sistemului Colibri sunt, in primul rand, sectorul scolar si universitar, in al doilea rand lumea bibliotecilor si arhivelor de carte, unde a devenit deosebit de popular datorita calitati produselor, usurintei de utilizare si costului redus de a pastra si proteja carti.
Sistemul Colibri este cu un pas tehnologic inainte extraordinar fata de invelitorile clasice.logo colibri
Atat masina de copertat Colibri cat si invelitorile utilizate sunt non-toxice, prietenoase cu mediul si complet reciclabile. 

Sistemul Colibri in lume

harta-lumii~4594382

Sistemul Colibri a fost creat pentru prima data in Italia in urma unei idei geniale, iar de atunci s-a extins pe plan international cu succes, acum fiind prezent intr-un numar foarte mare de tari straine de pe fiecare continent.
Patentat in intreaga lume, Sistemul Colibri este un mod simplu, exclusiv si inovator de a acoperi orice fel de carte instantaneu.
Patrunderea Colibri System SpA pe pietele externe a fost constanta, cu o crestere treptata in fiecare an, atat a numarului de invelitori vandute cat si a numarului de clienti fideli.
Colibri System SpA are propriile filiale in Statele Unite, Franta, Germania, Marea Britanie si Spania, acoperind celelalte tari prin distribuitori de top.

Sistemul Colibri in Romania

Serviciul Colibri System este acum disponibil si in Romania printr-o retea in crestere de puncte de vanzare.
Daca in zona dumneavoastra nu exista inca un punct de vanzare Colibri va asteptam sa ne scrieti folosind formularul de contact.
Clientii precum bibliotecile, chioscurile de ziare, editurile, afacerile specifice, etc., care au nevoie de serviciul Colibri pentru a inveli cantitatii mari de carti, pot solicita Masina de copertat Colibri si invelitorile direct folosind formularul de contact.

Colibri Banner03

Misiune si Valori

Conservarea si valorificarea patrimoniului cultural al societatii noastre prin intermediul unui sistem de protectie al cartilor, menite sa transmita valoarea culturii, respectul pentru carti si dragostea pentru cunoastere din toate timpurile.

> Dragoste pentru cultura
> Respect pentru carti
> Calitatea serviciilor
> Inovare
> Caracterul international

Demonstreaza dragostea fata de carti si nu le lasa neprotejate.
O carte este ca iubirea, cu cat ai mai multa grija de ea cu atat mai mult va dainui in timp.
Cartile trebuie protejate, conservate mai bine si ajutate sa ”traiasca”. O carte protejata dureaza mai mult, la fel si continutul sau. Cartile sunt amintirile noastre si identitatea noastra, iar conservarea lor este un act de iubire fata de cultura noastra si fata de generatiile care vor urma.

Istoria

1991

Se fondeaza Lint Srl, care a inceput producerea si vanzarea sistemul de copertare Colibri, un sistem inovator, unic – patentat in intreaga lume – folosind masina de copertat Desk Top II pentru a aplica simplu si rapid o coperta protectoare din plastic cartilor de toate tipurile si dimensiunile.

2001

Dupa primii doi ani de desfacere doar pe teritoriul Italiei, Lint Srl a inceput sa distribuie sistemul de copertare Colibri si pe pietele internationale, in acelasi timp cu aprofundarea studiilor si cercetarilor pentru crearea unui produs tehnologic mai avansat atat pentru masini cat si pentru invelitori.

2002

Introducerea unei noi masini de copertare, modelul Pocket, care, impreuna cu imbunatatirile aduse din punct de vedere calitativ invelitorilor, a insemnat un pas inainte foarte important fata de aparatul anterior in ceea ce priveste precizia masini precum si a performantei invelitorilor.

2004

Lint S.r.l. a devenit Colibri Sistem SpA, iar noua structura a companiei a dat un impuls pentru cresterea si dezvoltarea proiectului. Compania a inceput sa investeasca in publicitate la televiziunea nationala, in scopul de a promova marca Colibri utilizatorilor finali. Serviciul Colibri a fost promovat pe cele 3 retele de televiziune Mediaset, punand astfel bazele unei cresteri deosebite ca si brand awareness.

2005

Colibri Sistem SpA a inceput implementarea unui plan de extindere pe pietele externe, concomitent cu, consolidarea relatiilor cu distribuitorii si crearea de birouri de vanzari directe intr-o serie de tari strategice. Sfarsitul lunii decembrie a vazut deschiderea sucursalei Colibri din SUA. A fost introdusa o noua versiune a masini de copertat Pocket, echipata cu un sistem electronic actualizat si ecran LCD, in timp ce compania a inceput sa produca invelitori folosind un material nou care le-a facut chiar mai durabile si mai rezistente la zgarieturi. Publicitatea sistemului Colibri la TV a adus o dezvoltare mai mare ca oricand.

2006

Prima jumatate a anului a vazut deschiderea de sucursale  Colibri System in Germania si Franta. Intre timp, in Italia, publicitatea si marketingul s-au intensificat in continuare, cu investitii sporite pentru prezenta Colibri System la televizor pentru al treilea an consecutiv. O campanie foarte importanta si de prestigiu a fost, intreprinsa de asemenea, pentru a proteja și a spori patrimoniul bibliotecilor, cu aprobarea si sprijinul Ministry of Cultural Heritage and Activities – Institute of Book Pathology.

2007

Colibri System a lansat un nou model de masina de copertat carte: e- Leonardo. Cu un design superb, rezumind esenta stilului artizanal italian, e-Leonardo este cu  un pas inaintea fata de predecesorii sai in ceea ce priveste caracteristicile tehnice si tehnologice. In plus, extinderea pe pietele internationale a continuat, cu deschiderea a doua noi sucursale Colibri: una in Spania si una in Marea Britanie.

2008

Sistem Colibri a continuat sa se extinda pe pietele internationale, cu o cota de piata in continua crestere in fiecare tara in care este prezenta. S-au majorat investitiile in marketing si publicitate la nivel national.

2009

Sistemul Colibri de produse si servicii a devenit din ce in ce mai cunoscut, atat in Italia cat si in strainatate. Sistemul Colibri, de la originile sale caracterizat de o atentie sporita pe inovatie si de dorinta de a imbunatati performanta produselor si serviciilor sale, a inceput sa studieze produse noi pentru librarii, edituri si scoli.

2010-2011

Succesul sistemului de Colibri a crescut, din puternic in mai puternic, datorita accentului grav pus pe produse si servicii. Ca si lider de piata de necontestat, compania a fost in mod constant consolidata si imbunatatita printr-un amestec atent calculat de inovație si traditie.

2012

Lansarea noului model al masini de copertat e-Leonardo: inovatoare, simplu, unica.